Dit product hebben we voor u getest: Pascaud UV Defense!
In de zomer ben ik extra alert op de bescherming van mijn gezichtshuid. Dit om verbranding tegen te gaan, maar ook om vroegtijdige huidveroudering te voorkomen. Pascaud biedt een heerlijke, niet vette dagcrème met een ingebouwde UVA- en UVB- bescherming van SPF30. Ik ben fan!
Handig voor op vakantie
Pascaud UV Defense is in twee verpakkingen verkrijgbaar. Voor op vakantie is de pompflacon 50ml ideaal om mee te nemen in handbagage of koffer. Voor thuis en dagelijks gebruik heb ik de 100ml verpakking want: ik ben grootverbruiker. Niet alleen in de zomer, maar eigenlijk het hele jaar door pak ik mijn UV Defense. Belangrijk om te weten: breng om de twee uur de dagcrème aan voor een constante bescherming tegen de schadelijke invloeden van de zon.
Weerbare huid
Vaak bestaat een goede dagverzorging uit een eerste laag hydraterende dagcrème en daaroverheen een zonneproduct met SPF. Met Pascaud UV Defense ben je in één keer klaar. Na uw reinigingsritueel in de ochtend brengt u eenvoudig en snel een laag UV Defense aan op het gezicht, de hals en decolleté. Zo bent u verzekerd beschermt tegen schadelijke UVA- en UVB- stralingen. Daarnaast wordt uw huid goed verzorgd en gehydrateerd doordat het Shizophyllaan bevat. Dit ingredient gaat vochtverlies tegen en beschermt je huidbarrière. Wel zo zijn want dan is uw huid sterk genoeg om zich te weren tegen invloeden van buitenaf.
Geen onnodige toevoegingen a.u.b.!
Aan overbodige stoffen in een cosmeticaproduct doe ik liever niet. Daarom is het goed te weten dat Pascaud geen parfum, kleurstoffen en parabenen in UV Defense heeft gestopt. Waarom zouden ze ook?
En heeft u dezelfde ervaring als ik dat veel zonneproducten een witte waas achterlaten na het aanbrengen? De witte kleur doet mijn gezonde teint geen goed, dus daarom ben ik zeer selectief bij de keuze van een zonneproduct voor mijn gezicht. Met deze beschermende dagcrème van Pascaud hoeft u absoluut niet bang te zijn voor een bleke uitstraling. Daarnaast is de crème niet vet, en makkelijk uitsmeerbaar. Superfijn!
